Dvs. decideti unde si cand sa fiti prezenti, cui si cum va adresati

Obtineti rezultate concrete si usor de masurat cu ajutorul campaniilor de promovare prin intermediul Google AdWords Search, prin imagini statice sau dinamice, campanii de Remarketing Text sau Bannere si campanii care revolutioneaza afacerile: campaniile Video din canalul YouTube.

AdWords - Campanii de Cautare

Libertate totala de urmarire, gestionare, licitare si pozitionare

Da, utilizatorii "fac click pe anunt", atunci cand folosesc motoarele de cautare.
Si da, campaniile de publicitate PPC functioneaza dar numai atunci cand sunt facute corect.
Exista o multime de variabile ce trebuie luate in considerare intr-o campanie eficienta de marketing PPC.

Serviciile de Manangement a Campaniilor de Advertising PPC

Abordarea noastra:

  • Proiectam strategii personalizate de campanie PPC pentru compania dvs., le iteram si perfectionam de-a lungul timpului. Nu folosim strategii in serie
  • Lucrezi întotdeauna cu un strateg senior PPC
  • Suntem o agentie certificata si partenera Google AdWords
  • Lucram cu strategii de ultima ora privind management-ul licitatiilor, urmaririi apelurilor telefonice si tehnologiilor de testare a paginii de destinatie si suntem mereu dispusi pentru noi provocari.

AdWords – Campanii de Afisare/Display

Povestea brandului dvs. promovata prin intermediul imaginilor interactive

Canale de publicitate de afisare tipice care includ toata reteaua de Display Google

Consideram Campaniile Advertising de Afisare (Display) a fi o extensie naturala a multora dintre eforturile clientilor nostri actuali in Campaniile de Cautare si a altor mijloace media on-line. Un canal profitabil si in crestere de-a lungul anilor, campaniile display advertising ofera multe grade de control care permi atingerea publicului tinta prin diferite filtre.

Diferite forme de publicitate de afișare – in special cea care vizeaza comportamentul utilizatorului (cum ar fi de remarketing si categoriile de interese) - actionează complementar pentru campaniile de search si vizibilitatii mass-media.

De obicei, serviciile noastre de planificare si optimizare a campaniilor de afisare pentru obiective de performanta sunt evaluate într-un mod similar cu cautarea platita (in functie de cheltuielile de ansamblu).

Contactati-ne pentru mai multe detalii si vom fi bucurosi sa exploram obiectivele dumneavoastra in detaliu.

AdWords – Campanii de Remarketing

Utilizatorii grabiti sau nehotarati, pot fi reconvertiti

Remarketing-ul este un tip de publicitate de afisare, sau chiar de cautare, care vizeaza utilizatorii ce au fost anterior pe site-ul dvs., dar nu au convertit (mai exact, nu au finalizat comanda sau nu s-au inscris la newsletter, nu v-au contactat sau nu au efectuat alte actiuni importante pentru activitatea dvs.).

Utilizatoriilor le este afisat un banner sau un text personalizat ce-i indeamna sa revina pe site-ul dumneavoastra si sa finalizeze actiunea necesara pentru a converti.

Cel mai grozav lucru despre Remarketing?

Noi tintim persoanele care si-au exprimat deja interesul in site-ul dvs. (l-au vizitat înainte) si ii aducem inapoi, astfel cream o a doua sansa ca utilizatorii sa efectueze o actiune dorita de dumneavoastra.

Rata de click-through si ratele de conversie pentru campaniile publicitare de remarketing sunt uriase in comparatie cu publicitatea prin campaniile de afisare sau cautare standard.

AdWords – Campanii Video pe YouTube

Un video valoros trebuie sa ajunga la publicul tinta potrivit

Anunțurile video sunt o modalitate captivantă și interactivă de a atrage clienții de pe YouTube și de pretutindeni. Noi, Devoratorii cream și gestionam campaniile Video din Google AdWords și putem controla locurile unde apar anunțurile Video, când se difuzează și cui sunt afisate.

Avantajul anunțurilor Video este că plătiți numai atunci când un utilizator vizionează 30 de secunde din videoclip (ori întregul clip, dacă are mai puțin de 30 de secunde) sau interacționează în alt mod cu acesta, cum ar fi dând clic pe suprapunerile cu îndemn, pe carduri și pe bannerele însoțitoare. Butonul „Închideți anunțul” le permite spectatorilor să închidă videoclipul.

Publicitatea prin Video pe YouTube oferă aceste avantaje suplimentare:

  • Va spuneti povestea
  • Ajungeți la segmentul de public potrivit
  • Creati o campanie video in doar cateva minute
  • Evaluati succesul

Daca doriti ca prima dvs. Campanie AdWords sa fie organizata si implementata de catre specialisti certificati Google Partner

Solicitati o oferta

contactati-ne
Acest site foloseste cookies. Mai multe informatii. Navigand in continuare iti exprimi acordul pentru folosirea acestora. Accepta.