Site ranking in Londra, prin SEO & AdWords


Proiect: optimizare SEO Local in Londra
Obiectiv: pozitionare in SERP pe Google.co.uk, crestere vizite (site si activitate noua, vizite pe site aproape inexistente)
Provocare: site nou de optimizat si pozitionat in prima pagina intr-un domeniu cu concurenta mare si site-uri cu vechime.

Strategia aplicata:

  • imbunatatire structura si obtinerea unui site care indeplineste factorii solicitati de motoarele de cautare;
  • o analiza amanuntita a concurentei, a cuvintelor cheie longtail in primele 4 luni pentru a reusi in lunile care au urmat, o crestere in pozitionare pe expresii generale;
  • demararea campaniilor AdWords cu un buget bine optimizat urmarind ROI (return of investment), astfel incat clientul sa fie in masura sa sustina investitia de SEO si AdWords, deopotriva;
  • creare conturi de retele sociale adecvate activitatii, postari echilibrate si constante;
  • reducere de 20% pentru serviciile furnizate noilor clienti (strategie prin care s-au promovat serviciile si prin care clientul si-a facut loc pe o piata cu o concurenta mare si cu renume);
  • creare continut util clientilor, specificare lista preturi, transparenta si corectitudine;
  • clientul a investit in instructaje si cursuri astfel incat personalul sa fie calificat si sa fie in masura sa ofere servicii impecabile.

Obiectivul de a pozitiona site-ul in SERP pe Google.co.uk, in primele 2 pagini a fost atins dupa 4 luni, vizitele au inceput sa creasca iar clientul a inceput sa se afirme, sa-si faca loc intr-o piata de temut, la inceput de drum.

Rezultat dupa 8 luni de optimizare: crestere vizite, conversii, rentabilitatea investitiei.

Buget lunar:
SEO, Social, Article Marketing, Blog posts: 500,00 Euro
AdWords: 700 Lire
Restructurare site, imbunatatiri, consultanta: 100,00 Eur / luna

Concluzie:
chiar si o afacere locala, de dimensiuni mai mici, cu o activitate unde concurenta nu este indiferenta, poate sa se afirme daca este in masura sa foloseasca strategiile de promovare online in beneficiul acesteia.
Strategia continua iar obiectivul final este cel de a obtine o pozitionare in prima pagina din Google.co.uk cu 15 expresii importante pentru activitate (ca si indicatori, au fost luate in considerare cuvintele cheie care au convertit cel mai mult in ultimele 6 luni).

Am pornit cu o medie de 80 de vizite pe luna si am ajuns la o medie de 1000 de vizite pe luna:

Acest site foloseste cookies. Mai multe informatii. Navigand in continuare iti exprimi acordul pentru folosirea acestora. Accepta.